Maximální snahou a cílem všech zaměstnanců společnosti NEFROLOGIE – INTERNA s.r.o. je spokojený klient. Přesto pokud jste nespokojení s poskytnutím jakékoliv naší služby můžete se na nás obrátit s náměty a stížnostmi přímo na vedení společnosti.
Stížnosti jsou třeba podat písemně a následující formou:
Každá stížnost musí mít náležitosti:
Veškeré stížnosti vyřizuje vedení společnosti a řídí se vnitřním předpisem společnosti. Každá podaná stížnost bude přijata vedením společnosti a nejpozději do 5 pracovních dnů obdrží stěžovatel informaci o přijetí stížnosti, případně bude žadatel požádán o doplnění stížnosti.
V případě, že se jedná o anonymní stížnost, nebude informován nikdo.
Písemná zpráva o prošetření a vyřízení stížnosti je podána stěžovateli ve lhůtě do 30 dnů ode dne doručení stížnosti (resp. doručení posledního doplnění stížnosti na žádost NEFROLOGIE – INTERNA s.r.o.). Za den doručení stížnosti se považuje datum přijetí stížnosti na NEFROLOGIE – INTERNA s.r.o. Tuto lhůtu může odůvodněně prodloužit o dalších 30 dnů.
Podání stížnosti nesmí být stěžovateli nebo pacientovi na újmu.
Za vedení společnosti:
Ing. Vladimír Sloup – jednatel
e-mail.: vladimir.sloup(zavináč)wenkard.cz